Nieuwe lakjes van Catrice

Gisteren werd ik helemaal verrast met een pakketje dat binnen kwam. Ik had  niks besteld, dus ik had geen pakketje verwacht.
Ik maakte het natuurlijk meteen open en tot mijn verbazing zag ik vijf Catrice lakjes. Ik had een aantal weken geleden meegedaan aan een winactie en ik had ze gewonnen. Ik was helemaal vergeten dat ik meegedaan had.

De lakjes die ik heb gewonnen zijn nieuwe van Catrice en hebben glossbooster.


Ze heten (v.l.n.r.): 34 Squeeze Me - 24 The GlamoureX Factor - 22 Bricky Mouse - 28 You Better Think Pink - 26 Raspberryfields Forever

Ik was heel erg blij met deze lakjes, want deze kleuren zijn echt prachtig en ik heb goede ervaringen met de lakjes van Catrice.

De nieuwe lakjes met gloss booster zijn vanaf maart 2013 te koop in de winkel.

Ik zal ze binnenkort reviewen (;

xoxo
Inge

4 opmerkingen :

  1. Nummer 26 is heel erg mooi!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Kijk voor de vragen en informatie op mijn blog;
    http://cestlaviedekim.blogspot.nl/2013/02/liebster-award_22.html

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen