Liebster Award!

Hoi allemaal! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Ragonda van beautyocean.nl. De liebster award is een award door bloggers voor bloggers met minder dan 200 volgers die wel een klein beetje hulp kunnen gebruiken op weg naar net iets meer bekendheid. 

Untitled 2adfadf























De regels zijn simpel:
♥ Bedank de persoon die jou genomineerd heeft en link haar in je blogpost.
♥ Beantwoord de elf vragen die zij jouw gesteld heeft in je blogpost.
♥ Nomineer drie andere kleine bloggers en geef hun elf nieuwe vragen.


Dit zijn de vragen die ik van Ragonda heb gekregen met mijn antwoorden:

♥Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen, omdat ik graag meiden dingen wilde leren over onder andere beauty of om hen inspiratie geven.

♥ Wat is een van jouw grootste dromen op dit moment?

Mijn grootste droom is om naar Chichén Itzá te gaan. Wanneer ik daar ben geweest wil ik ook nog naar Machu Picchu gaan.


♥ Wie is jouw grootste stijlicoon en waarom?
Ik heb geen stijlicoon.

♥ Wat is je favoriete parfum?
At Night van Naomi Campbell.

♥ Noem drie van je “all time favorit” liedjes
- The Show Must Go On - Queen
- I Was Made For Loving You - Kiss
- You Give Love a Bad Name - Bon Jovi

♥ Als je gratis naar twee landen op vakantie zou mogen, welke zouden dit dan zijn?

Mexico en Peru, zodat ik naar Chichén Itzá en Machu Picchu kan gaan.

♥ Waar kun je echt niet zonder?

Amandelolie! Ik gebruik het zowel voor mijn huid als voor mijn haar.


♥ Wie is je favoriete youtuber?

Dit is een moeilijke. Voor pilates kijk ik altijd op het kanaal van blogilates, voor yoga bij KinoYoga en voor nagels bij Dearnatural62.

♥ Een jaar lang geen lipstick of een jaar lang geen foundation?
Ik draag geen foundation, dus dan kies ik natuurlijk voor een jaar lang geen foundation.

♥ Beauty of Fashion?
Beauty!

♥ Wat geeft jou inspiratie voor je blog?
Veel verschillende dingen. Soms sta ik in een winkel bij de nagellak te sneupen, zie ik twee kleuren naast elkaar staan en krijg ik ineens een leuk nail art idee.

Mijn drie genomineerden:
Cursive-type
Floor Flawless
Dazzling Dots

De elf vragen voor jullie:
♥ Wat doe je naast bloggen ? 
♥ Als je drie dingen mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou je dan meenemen?
♥ Wie vind je de knapste celeb?
♥ Als je de hoofdrol in een tv-serie mocht spelen, welke serie zou dat dan zijn?
♥ Wat is je favoriete stad om te shoppen?
♥ Aan wat voor sport doe je?
♥ Naar welk land of welke stad zou je graag nog een keer willen reizen?
♥ Wat is jouw beautygeheim?
♥ Als je studeert, wat studeer je? Als je werkt, wat voor werk doe je?
♥ Wat is je favoriete spel?
♥ Wat is je favoriete kledingstuk?

xx
Inge

3 opmerkingen :