Hunkemöller fabrieksverkoop Groningen VIP dag ervaring en shoplog




Hallo allemaal!

Gisteren ben ik met twee vriendinnen naar de VIP dag van de fabrieksverkoop van de Hunkemoller in Groningen geweest. Vanaf iets na vieren stonden we in de rij die aardig snel doorliep. Terwijl we nog in de rij stonden zagen we de eerste gelukkige dames al naar buiten lopen met hun aankopen. Nadat we na ongeveer een kwartier het einde van de rij hadden bereikt, moesten we €3 entree betalen en onze uitnodiging laten zien. We kregen na de betaling een tasje en een prijslijst. Een badjas, duster of kimono kost €8; een badpak €5; bh's €6; bikinibroekjes, bikinitopjes en slipjes €2,50; bustiers €6; slippers en sloffen €3,50; pyjamabroeken €4,50; pyjamashirts €3 of €4; nachthemden, bigshirts en nightdresses €6; topjes en hemden €3 en accessoires €2.

De huisregels stonden onder de prijslijst. Je mag er niet passen, het is niet mogelijk om te ruilen/retourneren en de kassa heeft altijd gelijk. Ook al stond in de huisregels dat passen niet toegestaan is, toch zag je veel dames bh's over hun shirt aanpassen (of zelfs met ontbloot bovenlijf). Wat ik erg vreemd vind is dat niemand daar wat over zei, terwijl ze wel problemen hadden met het passen van gewone kleding over de eigen kleding heen.

Wat ik erg handig vond is dat veel op maat hing. De bh's hingen op cupmaat, de juiste breedte moest je wel nog zelf zien te vinden. Er was een groot aanbod aan bh's en slipjes te vinden, en helaas maar een klein aanbod aan bikinis, pyjamas, badjassen en accessoires. Toch heb ik aardig wat in mijn tasje gedaan. Na ongeveer 3 uur gewinkeld te hebben, gingen we om half 8 in een van de 6 rijen voor de kassa's staan. Blijkbaar hadden we de verkeerde rij gekozen want tien voor tien konden we eindelijk afrekenen, na bijna twee en een half uur in de rij te hebben gestaan. Er werd zo gehaast gedaan dat ik er thuis pas achter kwam dat ze vergeten zijn het alarm uit mijn pantoffeltjes te halen. Aangezien ik geen bon heb gekregen, kan ik ook moeilijk een normaal filiaal binnen lopen om te vragen of ze het eraf halen.







Ik vind dat ik uiteindelijk toch wel goed geslaagd ben voor €45. Ik heb natuurlijk gekeken hoeveel ik in  de winkel kwijt zou zijn geweest: €182.

Ben jij ook van plan om de komende dagen naar de fabrieksverkoop te gaan? Dan heb ik tips voor je!

- Ga van te voren naar de wc en neem wat te eten/drinken/doen mee, want als je net als mij zo lang in de rij moet staan dan kun je dat wel gebruiken.
- Ga zo vroeg of juist zo laat mogelijk. Als je heel vroeg bent, kun je als je snel bent naar de kassa's voordat het er heel druk wordt. Als je laat binnen komt, kun je heel rustig alles bij langs, omdat iedereen al in de rij staat. Er wordt continu bijgevuld, dus er is waarschijnlijk nog wel genoeg keus.
- Doe een strak hemd aan, zodat je makkelijk bh's over je shirt kan passen.

xx
Inge

Geen opmerkingen :

Een reactie posten